Mångalen

Ja jag tror jag blir tokig.
Vilken natt jag har haft.Busen har velat göra allt annat än att sova.Hon har vaknat 4 gånger/timmen och mellan 1,00-3,00 så har vi legat vakna.Sen ringde ju klockan 6,00 för min del..ja det var ju bara upp och studsa och iväg till jobbet.
Har känt mig lite vimsig och bakvänd idag men det har gått ganska bra ändå får jag säga.

Slutar 16,00 idag precis som vanligt,undrar om det händer något speciellt sen,vi får väl se..

FÖRRESTEN;
TACK SNÄLLA HELENA, ANTON,KERSTIN OCH DADDY FÖR ALL HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för vi får ha lilla busen och njuta av hennes charm och hennes envishet och alla andra egenheter vårt lilla charmtroll besitter.

Tur att hon inte var så mycket vaken igår natt efter att jag låtit henne sova middag så länge. Då hade jag haft dåligt samvete nu.

Kramar från oss båda.

2009-03-12 @ 20:59:34
Postat av: Kerstin

Ovanstående var från mig Kerstin. Tyckte jag skrev det men kom inte med....

2009-03-12 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0