Nä dra på trissor..

Hej på er alla!
Tror ni inte att jag gått och brutit en av mina tår på den högra foten,jag trodde det var två för så känns det men det är bara en,men för att vara mig så är det illa nog.Och jag kan garantera er att det gör förbenat ont!Skratta ni..Men den som skrattar bäst,skrattar sist..Det är faktiskt inte kul.

Men trots detta har jag solat och varit på väla,ja man får ju bita ihop lite..

Nu ska jag äta lite sen blir det soffan resten av kvällen..

Ha en fin melodifestivalkväll,för det ska jag försöka ha,trots all smärta i min lilla tå (hade det varit fingrar vi pratat om så hade det varit ringfingret,blir det automatiskt ringtån då?!)

*Loggar ut*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0