Nämen

Oj,hur var det nu med uppdatering?

Det händer så mycket hela tiden,det är ett under att jag hittar mig själv överhuvudtaget för tillfället.

Busen har sovit hos mormor och morfar i princip hela veckan,givetvis har jag varit där när jag varit ledig.
Igår (min enda lediga dag denna veckan) hade jag busen hemma,vi tvättade och handlade och lekte massor.
Sen körde vi hem till min syster,busen sprang rundor och kastade kottar.Hon fick smak lite gräslök men det var inte så gott..Starkt mamma,pi..Ja min lilla skatt du är för go!
Klockan sprang iväg och det var dags att lämna busen hos mormor och morfar.Lekte lite först,sen var det välling och sen natti natti..trodde jag ja..efter 5kvart gav jag upp och mormor fick ta över,busen skulle absolut inte sova,hon låg och vände och vred.sjöng och pratade,duktigt enerverande.
Det var dags för mig att köra och krypa till kojs.

Idag är det torsdag,för vissa är et en ledig dag men inte för oss,även om det är röd dag så behöver vårdtagarna sin vård och omsorg så vi kämpar på i det utomordentligt fina vädret.
I Osbyholm är det Osbyholmstrampet idag.Pappa skulle ta busen på cykeln,Kerstin tar sin egen cykel så klart och vad jag förstod det som så skulle även Anton hänga med.Efter cykelrundan skulle det grillas korv och lekas lite.Låter som en härlig dag,dem har i alla fall tur med vädret =)

Hoppsan vad tiden rann iväg,måste ut och jobba igen..
Bye for now!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan tänkas vi ses snart :) Det blir nog Lund lördag, och sen Kivik söndag.. Kan tänkas vi tar svängen inom dig på vägen tillbaka, hör av mig isåfall :) KRAAAAM :)

2009-05-21 @ 14:16:10
URL: http://joy.babyblogg.se
Postat av: Sandra

Hej gumman!

Du ville ju ha kommentarer så... vet inte vad jag ska skriva men ändå...Hoppas att allt är bra med dig! Låter som att saker och ting börjar ordna upp sig igen, skönt. Ta hand om dig och lilla loppan!

2009-05-23 @ 16:28:43
Postat av: Kerstin

Vi hade en härlig dag ihop med övriga Osbyholmsinvånare. Izabelle var jätteduktig och höll sig i närheten hela tiden. Hon vann till och med pris (med lite hjälp av Helena). Anton klättrade och stapplade läskbackar för första gången. Han var jätteduktig. Stolt mormor med två av de goa barnbarnen.

2009-05-24 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0