Onsdag idag då

Härliga onsdag,jag är inne extra och jobbar,men är ledig imorgon och på fredag så det känns inte så jobbigt faktiskt..Dessvärre är att jag mår fruktansvärt illa och min mage är definitivt inte som den ska,men jag vet ju vad det beror på så det är bara till att bita ihop så länge det går.

Idag ska jag hämta min saknade älskling hos daddy och Kerstin efter jobbet.
Dem har köpt en ordentlig massagefåtölj,så en stund i den kanske man får passa på att ta.Där är till och med massage för fötterna,mmm nice!

Det regniga vädret gör att det blir lite tyngre att jobba,men va tusan, I`m hanging in there!

Nä om man skulle ta och jobba lite nunär man är här,eller vad säger ni?
Jag skulle nog kunna ta en plats i ledighetskommitén?Njä,det passar nog inte mig ändå..

*Förvirrad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0