Sååå fint

Sitter för tillfället på utbildning i dokumentation,men är färdig med min uppgift så nu kan jag sitta här en liten stund..

Igår var hela gänget på Ikea i Malmö,smällde en massa pengar som vanligt.
Köpte en resårbotten, tv-bänk, matta och lite smått och gott  =)

Mina hyllor har kommit upp,det blev precis så som jag gjorde på kladden till er och det blev kanon,jag är supernöjd!
Det tackar vi för!!Tänkte att jag vid något tillfälle ska fota och lägga ut,får se hur det blir med det..Tänk vad många som kan sno min idé  =(

Idag ska jag hem och fortsätta mitt sorterande och uppackande,känns som om jag aldrig kommer bli färdig..

Busen är hemma från dagis idag för F tog ledigt och ville ha henne hemma,gossigt ju!

Nä nu får jag återgå,för nu börjar dem andra också bli färdiga..
På återseende!

Kommentarer
Postat av: sværmor

hoppas allt e bra med er ! krama gumman från mig och sæg att farmor ælskar henne,,,sæger hon fortfarande att du och Fredrik ær rumpnissar och hon prinssesa ha ha ha

2009-05-15 @ 14:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0