vhefuighef

Fantasin flöder inte precis för tillfället,det kan ni lätt se genom att "läsa" rubriken för detta inlägget..

Igår fyllde min älskade daddy år,jag spenderade en del av dagen i Helsingborg,gick på Maxi,Ikea,Engelbrekt och sen var jag på ett ställe till,men jag kan icke komma på var det var..jag tror att jag börjar bli senil..
Jag skulle egentligen bara på Ikea för att köpa hem lite lampor,men några lampor blev det inte,det blev istället 2 hyllor och jo förresten en lampa blev det ändå ju till busens rum..
Vad tror ni om nedanstående kombination av hyllor på min ena vardagsrumsvägg??
Det ser nog bättre ut i verkligheten,ville bara rita en liten prototyp åt er i paint..Jag tror att det kan bli kanon i alla fall..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror det blir skitläckert! Du får visa sen i sommar när jag kommer å glider förbi Hörby :)

2009-05-09 @ 14:53:29
Postat av: Anonym

de tror jag blir bra ;) tack för i dag .hoppas ni får en mysskväll tillsammans kram på er

2009-05-09 @ 20:26:15
Postat av: svärmor

var det som skrev hahhahahha

2009-05-09 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0