What´s up?

Jag vet inte riktigt vad det är..Jag har jobbat mycket kanske är det det?

Igår när jag hade slutat så körde jag hem till Kenth och Linda där hela övriga familjen också väntade.
Men jag kände mig väldigt lättirriterad och tråkig så när sällskapet bestämde sig för att gå i skogen (vilket jag brukar tycka om att göra) så körde jag istället hem.Jag slockande på soffan och sov i nästan 2 timmar vaknade vid 19,00 ungefär.
Sen gick jag och lade mig för natten vid 22,00,somnade visserligen inte direkt,men fort nog..Sov hela natten och vaknade bara minutrarna innan klockan ringde..Det är ju helt sjukt!Hur kan man sova så mycket?
Jaja,min kropp behövde det väl antagligen...

Idag då..Trött (??!!),men jobbar på som vanligt.
Att jag jobbar till 16,00 är ju ingen nyhet heller..Sen hämtar jag busen för att sedan köra hem.Ska njuta av min dotter resten av dagen!

Nu: Dags för fika.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du... inte heeeelt konstigt egentligen att du är trött va? Du har lite å göra om dagarna, å dessutom har det kanske varit lite saker som lagts på hög och tagit ut kroppen på senaste? Bara en tanke alltså :)

2009-05-24 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0