Meeen oj!

Tiden har bara rusat iväg och hit in har jag helt uppenbart inte hittat..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här inne längre,har lite bilder som ska läggas upp också,så det kommer ha tålamod med mig..

Busen har fotograferats på dagis och det gick bra,hur bilderna blev får vi ju se.Men dem kan ju inte bli annat än bra,mammas lilla ögonsten ju.
Timmarna efter fotografering stod vi i köket och bakade kanelbullar.När jag vänder mig om för att se vad busen gör,ser jag en stor hårtuss fallat ill golvet...NAAAJ...jodå,hon hade tagit tag i sin lugg och klippt..hon klippte inte en liten bit utan givetvis ända upp..Så nu går hon runt och ser lite halvtokig ut..Jovisst blev jag arg och tårögd,men va tusan det växer ju ut igen =)...

Jaja,nu har ni fått lite läsning i alla fall,ska återgå till jobbet nu,ska jobba fram till 12,45,sen ska jag vara på föreläsning mellan 13,00-17,00 liiite drygt..men men..

På återseende...förhoppningsvis =)


Kommentarer
Postat av: Johanna & lilla My

Meeeeeeen... tokiga tösabit!! Tur iofs det "bara" var håret!!

2009-10-21 @ 15:57:16
URL: http://joy.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0