Torsdag..

...och jag är ledig..det känns ju skönt faktiskt!

Planerna var att jag och busen skulle hälsa på Johanna och My idag.Men så blir det inte av  olika anledningar,lite tråkigt det var ju ett tag sedan vi sågs,men så är det ibland det kommer fler dagar ju =)..

Min "lilla" buse har åkt på en dunderförkylning,så det blir till att kurera och mysa med henne idag.Det ser ut att vara grått och tråkigt ute ändå så vi myser inomhus idag..

Ikväll är det dags för höstfest på jobbet,ska bli lite skojsigt faktiskt,viken tur att man är ledig imorgon också då =)!

Hoppas ni alla får en fin dag,för det ska vi ha!

Kommentarer
Postat av: Hilea

Förlåt att jag inte varit aktiv så mycke, men mår sådär sedan jag smällde och lastbilen brann upp...



Allt finns på min blogg...

2009-10-24 @ 21:15:00
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0