Livsnjutare

Oj vad jag har blivit usel på att blogga då..
Facebook har tagit över,folk varnade men jag lyssnade inte..
Sååå roligt att hitta gamla (som nya) vänner,grannar,klasskompisar etc!!

Annars så flyter livet på bra nu,det allra mesta går min väg för tillfället..

På jobbet går det fin fint..
Har precis blivit befordrad till Biträdande gruppledare,vad sägs om det då??!!Ha ha ha...
I onsdags när jag satt och pillade lite med våra akter på jobbet,kom chefen fram:
-Det är så kul att se dig jobba,Marina!

-Vad menar du med det?? (trodde att hon syftade på att jag aldrig jobbar annars,blev nästan lite arg..ha ha ha)...

-Du engagerar dig i allt du gör,bra jobbat!

-Öhh,ok tack!

Sen gick chefen och jag satt förstummad,men det var riktigt kul att höra.Jag vet att jag gör ett bra jobb,men jag tycker det är kul att chefen ser det och säger det!


Har en underbar vecka,när jag inte jobbar njuter jag av vad livet har att ge mig..!
Busen är riktigt trotsig,lyder inte alls,det är jobbigt men det blir bra så småningom =)

*Älskar*Är älskad*Njuter*Har kul*Myser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0