Shit happens

Jag vet inte om jag tycker att jag bloggar något vidare bra för tillfället,men så kan det vara ibland..

Annars mår jag toppen,livet leker mer än någonsin.Och jag njuter av varje sekund =)

Så vad har hänt då??

Familjen har varit på Wiikväll hos Mille,mycket trevligt.

Och för tusan:
Jag har ju varit på värsta festen i Malmö hos Deci."Alla gamla" godingar var där och det var riktigt kul att träffa det glada gänget igen!Hoppas verkligen inte att det tar lika långt mellan gångerna vi träffas nu!

Igår hade jag och busen en mysig dag med min syster,hon kom på besök och sen beslöt vi oss för att sticka till Kristianstad och shoppa,syrran var värst..  =)

På kvällen kom även daddy så tillsammans satt vi och tittade på hockey,Malmö spelade ju...och vann,wiiiee!!
Efter hockey var det fotboll...Barca..Wiiie!

Idag är det jobb...åhhh ja måste ju berätta:
Imorse fick jag skrapa rutorna på bilen,hur kallt var inte det då..Usch och fy!
Men sen klarnade det ju upp och blev ganska behagligt ute måste jag säga..Men nu började det dugga lite smått fast det går ju bra det med =)...

Nu är det snart dags att gå hem för dagen...Ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna & lilla My

Glädjer mig åt lite uppdatering :) Glatt inlägg!! Hoppas vi hörs snart igen!! Mailat dig en liten fråga på FB!! :)

2009-09-30 @ 15:56:45
URL: http://joy.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0