...

Ojsan hoppsan vad tiden går...Det skriver jag nästan varenda gång jag är här inne nu för tiden.

Men så är det och så får det vara.
Jag måste hitta lite blogginspiration igen.
Men det kommer väl när det kommer.

Det har hunnit vara både julafton och nyårsafton sedan jag hittade hit.
Julafton jobbade jag till 16,00,sen hem och fixa sig för att sedan fira med familjen.Mysigt som alltid.

Nyårsafton,blev kanske inte riktigt som jag tänkt mig,men det kan det ju inte heller alltid bli...Firades i stillhet hemma i Hörby i alla fall =).

Jaha,då var det ett nytt år,nya förhoppningar och helt klart nya tag!
Det finns personer i min omgivning som ger mig kraft att klara av allt,mina kära energibanker,måtte ni alltid finnas i mitt liv!

Brrr,isande kallt ute idag,känns i mina hårt arbetande lår.Skrapa rutorna på bilen har blivit lite av en rutin på morgonen.Ja då snackar jag inte om min egen bil för den vill inte med mig längre,den blir alldeles för het trots att det är typ -10 grader ute..Jaja,det löser sig.
Tillsvidare så lånar jag Kerstins bil,ibland lånar även F ut sin bil,ja när han själv inte ska jobba då alltså,så det tackar jag ju givetvis för.

Det löser sig sa gumman som sket i vasken..Undrar om man efter hand som åren går får allt torrare humor??
Jaja,kul har jag i alla fall,visst är det fint när man kan skratta med och åt sig själv...
Jag tycker i alla fall att jag är förbannat rolig...ibland =)

Ödets och livets ironi.. skulle kunna prata i evigheter om det,men att skriva om det här,njä det blir bara en massa bla bla bla..

På sista tiden har jag vaknat upp,fått tillbaka en stor del av mig själv.Jag har snappat upp intresset av att lära mig nya saker igen,jag är nyfiken (fast det har jag nog i princip alltid varit),jag vill veta och ha koll.Mitt självförtroende har blommat upp,jag vet vem jag är och var jag är på väg (tror jag?!).
Mina vänner: Jag lever =)
Det finns en del saker i min vardag som jag vill ändra på och nu känns det som rätt tid att göra det,jag är redo för livet igen..MITT liv!

Puss på er och en riktigt härlig fortsättning på det nya året önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna o My

GLÄDJANDE inlägg!!! Förhoppningsvis nu när du mår bättre, så kanske du bloggar mer och skriver spontana inlägg?? Det hoppas jag på!! :) :) :)

2010-01-11 @ 06:37:15
URL: http://oslagbart.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0