Snö?!

Fy bubblan vad det snöar ute,trodde att den tiden var förbi...

Jisses vad godissugen jag är,detta är inte bra,inte bra alls!

Min pappa är för goo,han har ringt varje dag nu för att höra om det "hänt nåt"..Han tycker att det är hög tid och när jag dessutom hade så mycket värkar häromdagen så borde det ju vara på väg..
Jag känner detsamma "Du får gärna komma nu min miniälskling"..
Imorgon ska det inhandlas ytterligare lite saker till vår bebbe,vi trodde vi hade allt,men hade ju glömt täcke och kudde till vagnen..
Till vår stora buse hade vi åkpåse i vagnen,men tänkte prova med täcke istället..Så får vi se vad som blir bäst..

Kommentarer
Postat av: Rebecca!

sv; javisst do it! :) Jag tyckte den var supermysig!

2012-01-05 @ 22:36:00
URL: http://ladymuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0