Barnlediga

Igår kväll,körde vi till Hörby där min daddy och hans Kerstin bor.
Eftersom jag och baby ska kolla en massa bilar och provköra lite i helgen så kändes det bäst att inte ha med barnen.De är liksom inte roade av samma saker som vi,förstår inte varför...

Så barnen lämnades i Hörby alltså.
Då kan man tycka att vi en lördagmorgon som denna skulle ligga kvar i sängen,sova till vi vaknade av oss själva och bara njuta av morgonen...

Meeen,mannen skulle upp och jobba och frågade om jag ville följa med för en gångs skull.
Varför inte,sitta i en lastbil kan väl vara trevligt :)..
Så 5,45 plockade han upp mig med lassabilen och sedan dess har vi varit on the road...

Senare väntar som sagt besök på diverse bilsalonger,får se om vi hittar något vi kan tänka oss att köra ett par år framåt..

Ha en härlig lördag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0