Bilförsäljning

Vi har lagt ut vår bil för försäljning på blocket..
Men det är sista gången jag tar till blocket alltså.

Vi satte till en början ut bilen för 55 000 kr lite billigare vid snabb affär,då får jag ett mejl från en skojare som erbjuder oss 15 000kr..
Ehhm..Nej tack!

Nu har vi sänkt priset till 40 000kr men skrivit i annonsen att det är prutat och klart..
Likförbannat hör ännu en skojare av sig och skriver 30 000kr så köper jag den direkt....
Eehhmm,vad förstod du inte i textraden: prutat och klart..??!

Är folk så korkade eller bara allmänt respektlösa??

Kommentarer
Postat av: susann

ja folk är korkade ju ,samma som hände oss vi søkte lägenhet på blocket jag skrev tydligt max hyra 9000kr och fick ett mail av en man han ville hyra ut till oss och hyran var 14000kr i kallhyra !!!!fattar dom ej vad dom läser eller ??5000kr mer en vi ville ha i hyra plus att det bara var kallhyra det hade blevit mycket mer en 14000kr ju i månaden !!!att dom bara vill lägga ner tid på att skriva till en det fattar jag ej ,kram

2013-02-28 @ 12:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0